Meny
  • Privat

  • Bilder

  • Vädret

  • Gästbok

  • Länkar

  • Start

  • Webmaster


  • Slumpvalda Flodabilder

    Den stigen finns inte mer för obehöriga...

    One of the last pictures tagen, of the lönn still standing. With lots of löv.

    Its alive

    På väg hem

    1 maj 2011

    Vår "nya" kyl/frys(som vi köpte beg i höstas) är nu(090504) på plats efter att P gått lös med yxan på köksinredningen. Går det inte med våld så går det med mera våld.

    Lena, David, Mats o Nisse